מבצע החודש:
1000 כרטיסי ביקור רק 149 ש"ח            חדש!!! הדפסת ספר מחזור          חיפוי זכוכית למטבח החל מ - 1000 ש"ח/מטר          

עיצוב תכניות מכירה

עיצוב תכניות מכירה

כולנו יודעים מהן תוכניות מכירה. מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בהצגת פרויקט מגורים ללקוח. למעשה מדובר בשלב בו איש המכירות מציג ללקוח דגם צבעוני ומרהיב של הבית או הדירה אותם הוא עומד לרכוש. עיצוב תכניות מכירה באופן ברור ומושך עין, יציגו ללקוח בצורה הטובה ביותר את חלוקת החלל, את מידות הבית ואת מיקומם של כל האלמנטים השונים, ועל כן לא כדאי לדלג או לוותר עליו. כדי להכניס קצת צבע ועניין לתהליך המכירה, אנו ב- MDC מעצבים את חוברת המכירה באופן צבעוני, מעניין ומושך את העין. לעיצוב תכניות מכירה מספר תפקידים חשובים. ראשית, אנשים שמעוניינים לרכוש דירה לרוב לא מבינים שרטוטים, ותוכניות מכירה מעוצבות מסייעות להם להבין כיצד תראה הדירה. כמו כן, הלקוח לוקח את התוכניות ממשרד המכירות לביתו ומעיין בהם פעמים רבות. בחינה זו יכולה לקבוע האם יבחר לקנות את הדירה בהמשך וכיצד יתייחס לפרויקט בכללותו.

כיצד מתבצע העיצוב?

אנו ב- MDC מעצבים את תוכניות המכירה באופן בולט ונעים לעין במספר שלבים:

בשלב הראשון, אנו מקבלים את קבצי התוכניות האדריכליות. קבצים אלו נשלחים עד אלינו ממשרד האדריכלים של פרויקט המגורים, בדוא"ל. לאחר מכן, אנו מתרגמים את התוכנית האדריכלית לעיצוב גרפי בעזרתם של גרפיקאים מומחים. במהלך התרגום אנו מסמנים את הרהיטים שיופיעו לאחר מכן בתרשים. אנו בוחרים לפי העדפתכם, האם העיצוב יהיה בתלת מימד או בדו- מימד, בסגנון מודרני או כפרי וכן הלאה.

בשלב הסופי, תמונת התוכנית נשלחת ללקוחותינו להגהה. לאחר אישור התמונה, הלקוח יכול לקבלה מודפסת ע"ג נייר לפי בחירתו ובגודל לפי רצונו.

מה אנו מציעים לכם?

אנו ב-MDC מתמחים בעיצוב תכניות מכירה לשיווק פרויקטים למגורים. ברשותנו מגוון עצום של עיצובים גרפיים וטקסטורות שהוכנו במיוחד למטרה זו. שני הסוגים העיקריים של ההדמיות שאנו מציעים לכם הם בפורמט תלת ממדי ודו מימדי. הפורמט התלת ממדי מבהיר בצורה ברורה את התכנון האדריכלי המורכב ויוצר הדמיה של כל המבנה. גם אדם שאינו מנוסה בקריאת תכניות אדריכליות, שיצפה בתוכנית התלת מימדית, יוכל להבין את מבנה הבית ולהעריך את המרחב בחלל. הפורמט הדו ממדי מציג את תוכנית המכירה הכוללת ריהוט, מידות ושאר הפרטים הרלוונטיים עבור הקונה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, למתן ייעוץ, חוות דעת ופרטים נוספים. צרו קשר עוד היום!